Менеджер по роботі з клієнтами

У рекламному агентстві такий менеджер виконує низку обов’язків. Він займається пошуком замовників, наданням їм інформації про послуги компанії, веденням переговорів по телефону та особисто, складає загальну схему роботи, тобто планує, який вид реклами та в якому обсязі потрібен кожному клієнту, проводить розрахунок вартості всіх послуг з виготовлення, розміщення, оформлення та реєстрації замовленої продукції. Крім цього, йому необхідно вести облік усіх клієнтів, адже деяка реклама вимагає продовження через певний час.

У невеликих агентствах він часто має безпосереднє відношення і до творчого процесу, наприклад, допомагає правильно скласти текст або пропонує варіант макета для розміщення в пресі. Професіоналізм менеджера дуже важливий, адже клієнт працює насамперед із людиною, а потім уже з організацією. І від того, наскільки представнику агентства вдасться зацікавити рекламодавця, наскільки актуально прозвучать його пропозиції, залежить, чи буде у компанії нове замовлення. Ці функції, як правило, виконує співробітник з будь-якою вищою освітою та досвідом продажу. Йому також потрібне знання ПК (MS Office, Internet) на рівні користувача.

Стартовий оклад менеджера з клієнтами зазвичай варіюється від 300 до 600 у. е. Однак ця символічна фіксована сума є лише частиною загального заробітку – є ще бонуси та відсотки. Треба розуміти, що одразу великої зарплати зазвичай ніхто не отримує. Якщо фахівець працює добре, утримує своїх старих клієнтів і приваблює нових, його доходи неухильно зростають.