Наскільки рентабельний таргетинг у соціальних мережах?

Хоч рекламу ніхто не любить, вона є невіддільною частиною нашого життя. Незалежно від того, хочемо ми щось або надати послуги, ми потребуємо реклами. Таргетинг у соціальних мережах є одним із найбільш популярних методів інтернет-маркетингу. Основною причиною популярності таргетованої реклами є простота налаштування, оскільки користувачі соціальних мереж залишають багато корисної інформації про себе. Утім, про все детальніше. 

Основні переваги таргетованої реклами

Мабуть, головною перевагою рекламних оголошень у соціальних мережах можна назвати охоплення аудиторії. Аудиторія Facebook в Україні обчислюється приблизно у 20 млн користувачів, Instagram — 11 млн. Переважна більшість аудиторії соціальних мереж — платоспроможні користувачі із середнім або високим рівнем доходу. 

Серед інших плюсів таргетингу варто виділити: 

  • порівняно невеликі вкладення; 
  • відсутність потреби в наявності повноцінного сайту;
  • рекламний контент для оголошення можна створити самостійно; 
  • можливість точного налаштування реклами на потрібну цільову аудиторію.

Ви самостійно можете зняти й змонтувати відео  для Instagram або створити оголошення у Facebook. Для цього не знадобляться інвестиції, лише Ваша фантазія і трішки креативу. Однак, щоб реклама у Facebook забезпечила вас клієнтами та продажами, потрібно зуміти донести цінність компанії або особистої сторінки в короткому ролику.

Також важливо точно налаштувати оголошення, Для цього необхідно розібратися, як працює рекламний кабінет Facebook Ads.

Професійна допомога в налаштуванні таргету 

Найбільшою популярністю в нашій країні користуються соціальні мережі Facebook та Instagram. Але в агентстві Marketing Link вам допоможуть налаштувати таргетинг і в інших соціальних мережах, якщо це відповідатиме рекламній стратегії: 

  • Youtube,
  • Pinterest,
  • Linkedin,
  • Twitter або X,
  • Quora,
  • Reddit.

Реклама на Youtube серед власників інтернет-магазинів лишається недооціненою, адже вважається надто складною. Насправді ролик для відео реклами в Ютуб можна зняти і змонтувати на смартфоні. Незалежно від того, чи маєте ви рекламний матеріал, чи ні, фахівці команди Marketing Link допоможуть підібрати найкращий формат відео, для розміщення в соціальних мережах, що максимально відповідають специфіці вашого бізнесу. 

Також використовуються рекламні оголошення Paid Social, тобто, оплачена реклама у блогерів-інфлюенсерів. Такі соціальні мережі, як Quora, Reddit менш популярні в нашій країні, але правильно налаштована реклама на цих майданчиках принесе свої плоди.

Хочете збільшити продажі? Просто залиште заявку на сайті Marketing Link, щоб замовити безкоштовну консультацію. Відповідно до попереднього аналізу вашого бізнесу ми запропонуємо вид таргетингу, який допоможе вам збільшити продажі.