Менеджер з реклами

Робота співробітника відділу реклами великої фірми потребує великої ответственности. До обов’язків менеджера входить пошук агентств, які втілюватимуть у життя ті чи інші ідеї рекламної кампанії, задуманої керівництвом організації. У цьому часто буває, різні види продукції замовляють різним виконавцям, отже, потрібно зіставляти ціни певні види реклами та якість кінцевих товарів.

Доводиться також вести переговори, причому не лише з представниками агенцій, а й з тими, хто вже скористався їхніми послугами, щоб перевірити благонадійність передбачуваного партнера. Адже фірми, особливо великі, витрачають свої кампанії дуже великі кошти, і їм важливо отримати відповідний результат.

Часто менеджерам потрібно, дотримуючись загальної рекламної концепції та вкладаючись у відведений бюджет, вирішувати якісь локальні завдання. Наприклад, домовитись про організацію виставки або підібрати оптимального виконавця для друку буклетів. Буває, що менеджеру з реклами доводиться займатися й іншими справами — це залежить від того, скільки працівників у штаті відділу.

Рівню навантаження відповідає зарплата. Найчастіше вона варіюється в межах 500-700 у. е. У невеликих організаціях усіма питаннями, що стосуються реклами, нерідко займається одна людина, практично замінюючи собою цілий відділ. Тому отримує він зазвичай 700-1200 у. е. і навіть більше. При прийомі працювати від претендента, зазвичай, потрібні як вищу освіту і володіння ПК, а й досвід роботи посаді тієї самої співробітника відділу реклами чи менеджера у рекламному агентстве.