5 причин будувати контент-маркетинг як партнерську комунікацію

Контент-маркетинг продовжує залишатися трендовим інструментом у просуванні компанії через встановлення комунікацій зі споживачами в Інтернеті. За результатами досліджень за 2015 р. компанії, які займаються систематичним поширенням контенту про бренд, забезпечують приріст аудиторії в офіційних спільнотах у соціальних мережах на 3-4% за місяць.

Як показує практика, вибудована стратегія контент-маркетингу досягає своїх основних цілей — залучення та утримання користувачів з цільової аудиторії. У виборі стратегії контент-маркетингу істотним моментом є вибір компанією своєї цільової аудиторії та налагодження з нею партнерських відносин.

Саме партнерські відносини в комунікаціях дозволяють сприймати вашу цільову аудиторію як варту уваги та поваги до її потреб, інтересів, запитів та очікувань.

1. Встановлення партнерських відносин у комунікаціях з потенційними клієнтами демонструє високий рівень експертності вашої організації та її співробітників.

Представляйте регулярні дослідження ринку, наводьте аналітичні дані, інформацію про нові досягнення у вашій галузі, дайте оцінку споживчих характеристик вашої продукції або конкурентів. У тексті викладайте важливу інформацію про споживчі характеристики товарів, про вигоди та переваги співпраці з вашою компанією, спільно розмірковуйте зі своєю аудиторією, переконуйте її, наводьте обґрунтовані докази. Виявляйте експертність вашої компанії через донесення знань, досвіду та умінь ваших співробітників за допомогою логіки та аргументації.

2. Більшість рішень про покупки приймаються на рівні емоцій і бажань, тому завдання компанії полягає не тільки в тому, щоб логічно пояснити необхідність придбання товару або послуги, а також встановити емоційний зв’язок зі своїм потенційним клієнтом. Це досягається шляхом отримання від цільової аудиторії зворотного зв’язку, вивчення її цінностей, психологічних установок клієнтів, а також глибинного розуміння емоційного стану в момент здійснення покупки, споживчого інсайту. Емоційний зв’язок із потенційними клієнтами будується на створенні візуальних образів, позитивних асоціацій, атмосфери довірчого спілкування. Вивчайте питання, які хвилюють ваших клієнтів і збирайте актуальні для нього теми.

3. Контент, завдяки якому ваші клієнти дізнаються про нові продукти, технології, можливості, а також набувають нових переконань і моделей поведінки, сприяє їх соціалізації як споживачів. Ви можете навчати вашу цільову аудиторію як оцінювати якість послуг , пояснювати, які існують критерії вибору товару, як приймати оптимальні рішення про покупки з урахуванням їх запитів, очікувань та потреб.

4. Підвищення лояльності клієнтів до компанії залежить від ступеня довіри до неї цільової аудиторії. Важливо не тільки транслювати цінності вашої компанії, а й демонструвати клієнтам, як ці цінності працюють на практиці, чому вони залишаються важливими для вас у складній економічній ситуації. Наводьте приклади, розповідайте історії з життя вашої компанії, які зміцнюватимуть її репутацію. Створюйте справжні партнерські відносини, які будуються на визнанні своїх помилок, бажанні спільно будувати ефективні алгоритми взаємодії зі своїми клієнтами.

5. Відомість бренду вашою цільовою аудиторією безпосередньо пов’язана зі створенням ком’юніті (спільноти лояльних вам клієнтів), зацікавленої у взаємодії з вашою компанією, у поширенні знань про неї, про її продукти та цінності . Не забувайте про поважне ставлення до відгуків та коментарів аудиторії, дякуйте за увагу до вашої компанії та її продуктів. Набуття емоційно-позитивного досвіду взаємодії з брендом, як правило, викликає бажання ділитися цим досвідом з друзями та знайомими.

При виборі стратегії контент-маркетингу враховуйте, що унікальністю вашого контенту може стати не так нова інформація про ваші товари та послуги, але насамперед щирі відносини з клієнтами, комунікація на рівні партнерства, а також цінності, які поєднують вас з вашою аудиторією.