Просування бренду у соціальних мережах

Створення та просування спільнот бренду

  1. Створення та просування спільнот компанії в соціальних мережах
  2. Створення та просування зустрічей/заходів
  3. Покупка існуючих спільнот
  4. Product Placement у існуючих спільнотах< /li>
  5. Спонсування тематичних спільнот
  6. Створення та просування Fan Page на Facebook
  7. Підтримка спільнот «громадянських маркетологів»
  8. Підтримка спільнот співробітників компанії
  9. >
  10. Створення мережі спільнот для кожного продукту/послуги

Просування на нішевих соціальних мережах

  1. Просування в закритих соціальних мережах (leprosorium і т.д.)
  2. Просування контенту у вузькотематичних соціальних мережах (Habrahabr, Dirty.ru тощо)< /li>
  3. Просування новини на сервісах соціальних новин (News2, Newsland і т.д.)
  4. Створення власної соціальної мережі
  5. Прив’язка бренду до географічної точки на гео-сервісах ( GoogleMaps, Foursquare і т.д.)
  6. Просування через Google Buzz
  7. Просування через FriendFeed
  8. Просування через мобільні соціальні мережі (Vstrecher і т.д.)
  9. Просування через рекомендаційні соціальні мережі (Imhonet, Reputacia.ru)

Створення та розвиток власних інформаційних майданчиків

  1. Ведення та просування корпоративного блогу
  2. SMO-оптимізація блогу
  3. Інтеграція корпоративного сайту з соціальними мережами
  4. Створення брендованих фонів для оформлення своїх спільнот та блогів (Твіттер, YouTube тощо)
  5. Написання гостьових постів для близьких за тематикою блогів
  6. Кросспостинг ключових постів блогу в соціальні мережі
  7. < li>Ініціація розміщення закладок на сайт у сервісах соціальних закладок
  8. Лінкбайтинг
  9. RSS-маркетинг
  10. Ведення та просування корпоративного Твіттера
  11. Розвиток власного хеш-тега у Твіттері
  12. Організація промо-акцій у Твіттері
  13. Створення та просування list Твіттер-каналів, пов’язаних з брендом
  14. Публікація статусів на Facebook
  15. Запис та просування подкастів на подкаст-директоріях
  16. Ведення та просування відеоблогу
  17. Створення онлайн-ТВ
  18. Створення системи продажів через соціальні мережі
  19. Побудова партнерської системи в соціальних се тях
  20. Генерація лідів через спільноти компанії

Просування контенту

  1. Написання статей для Wikipedia
  2. Впровадження тематичних посилань до існуючих статей на Wikipedia
  3. Створення лінз на Squidoo та компасів на МійКомпас
  4. < li>Просування відео на відеоагрегаторах
  5. Просування фото на фотоагрегаторах
  6. Просування аудіоконтенту
  7. Просування презентації в соціальних мережах (SlideShare тощо)
  8. Написання та розповсюдження соціальних релізів
  9. Розміщення на сайті (блозі) унікального безкоштовного контенту (наприклад, плагіна або електронної книги)
  10. Відзначення користувачів на промо-контенті
  11. < /ol>

    Проведення інтерактивних акцій

    1. Проведення вебінарів
    2. Проведення віртуальних флешмобів
    3. Участь в естафетах, конкурсах та флешмобах у блогосфері
    4. Проведення опитувань, пов’язаних з брендом
    5. Надання ексклюзивних умов використання продукту для учасників спільноти або передплатників блогу (знижки, безкоштовні заняття тощо)
    6. Ініціація користувачів генерувати контент, пов’язаний із брендом
    7. Проведення у співтоваристві консалтингової акції з експертом
    8. Проведення відкритої акції тестування для учасників тематичних ком’юніті
    9. Організація та проведення ігор у соціальних мережах

    Створення та просування інтерактивних елементів

    1. Створення та розвиток промо-додатків
    2. Product Placement у промо-додатках
    3. Створення «філій» інтернет-магазинів у додатках для соціальних мереж< /li>
    4. Поширення віджетів