Skip to content
Створення та просування спільнот бренду
- Створення та просування спільнот компанії в соціальних мережах
- Створення та просування зустрічей/заходів
- Покупка існуючих спільнот
- Product Placement у існуючих спільнотах< /li>
- Спонсування тематичних спільнот
- Створення та просування Fan Page на Facebook
- Підтримка спільнот «громадянських маркетологів»
- Підтримка спільнот співробітників компанії
>- Створення мережі спільнот для кожного продукту/послуги
Просування на нішевих соціальних мережах
- Просування в закритих соціальних мережах (leprosorium і т.д.)
- Просування контенту у вузькотематичних соціальних мережах (Habrahabr, Dirty.ru тощо)< /li>
- Просування новини на сервісах соціальних новин (News2, Newsland і т.д.)
- Створення власної соціальної мережі
- Прив’язка бренду до географічної точки на гео-сервісах ( GoogleMaps, Foursquare і т.д.)
- Просування через Google Buzz
- Просування через FriendFeed
- Просування через мобільні соціальні мережі (Vstrecher і т.д.)
- Просування через рекомендаційні соціальні мережі (Imhonet, Reputacia.ru)
Створення та розвиток власних інформаційних майданчиків
- Ведення та просування корпоративного блогу
- SMO-оптимізація блогу
- Інтеграція корпоративного сайту з соціальними мережами
- Створення брендованих фонів для оформлення своїх спільнот та блогів (Твіттер, YouTube тощо)
- Написання гостьових постів для близьких за тематикою блогів
- Кросспостинг ключових постів блогу в соціальні мережі
< li>Ініціація розміщення закладок на сайт у сервісах соціальних закладок- Лінкбайтинг
- RSS-маркетинг
- Ведення та просування корпоративного Твіттера
- Розвиток власного хеш-тега у Твіттері
- Організація промо-акцій у Твіттері
- Створення та просування list Твіттер-каналів, пов’язаних з брендом
- Публікація статусів на Facebook
- Запис та просування подкастів на подкаст-директоріях
- Ведення та просування відеоблогу
- Створення онлайн-ТВ
- Створення системи продажів через соціальні мережі
- Побудова партнерської системи в соціальних се тях
- Генерація лідів через спільноти компанії
Просування контенту
- Написання статей для Wikipedia
- Впровадження тематичних посилань до існуючих статей на Wikipedia
- Створення лінз на Squidoo та компасів на МійКомпас
< li>Просування відео на відеоагрегаторах- Просування фото на фотоагрегаторах
- Просування аудіоконтенту
- Просування презентації в соціальних мережах (SlideShare тощо)
- Написання та розповсюдження соціальних релізів
- Розміщення на сайті (блозі) унікального безкоштовного контенту (наприклад, плагіна або електронної книги)
- Відзначення користувачів на промо-контенті
< /ol>
Проведення інтерактивних акцій
- Проведення вебінарів
- Проведення віртуальних флешмобів
- Участь в естафетах, конкурсах та флешмобах у блогосфері
- Проведення опитувань, пов’язаних з брендом
- Надання ексклюзивних умов використання продукту для учасників спільноти або передплатників блогу (знижки, безкоштовні заняття тощо)
- Ініціація користувачів генерувати контент, пов’язаний із брендом
- Проведення у співтоваристві консалтингової акції з експертом
- Проведення відкритої акції тестування для учасників тематичних ком’юніті
- Організація та проведення ігор у соціальних мережах
Створення та просування інтерактивних елементів
- Створення та розвиток промо-додатків
- Product Placement у промо-додатках
- Створення «філій» інтернет-магазинів у додатках для соціальних мереж< /li>
- Поширення віджетів