Актуальні віяння у маркетингу

Стратегії маркетингу засновані на локації можуть бути в 20 разів ефективнішими, ніж просто звичайне оголошення. Нав’язливі банерні реклами, навіть розумно розроблені, вже не користуються як раніше. Розумні стратегії, які успішно використовують мобільність споживача для презентації релевантної реклами, – нова норма.

Компанії володіють багатьма показниками та інструментами мобільного маркетингу, щоб покращити рекламу для отримання оптимальних результатів. Понад 1 трильйон доларів продажу в електронній торгівлі Китаю було здійснено за допомогою мобільного пристрою в 2018 році. Це є відображенням понад 75% загального продажу в електронній торгівлі країни. Поширення покупки через мобільний пристрій у Китаї не є аномалією, а тенденцією, що спостерігається в більшості економік.

При цьому 71% маркетологів упевнені, що мобільний маркетинг є основою їхнього бізнесу. Маркетологи звертають увагу на потенціал мобільних пристроїв та планують свій маркетинг відповідно. Вони починають усвідомлювати потреби маркетингу бути більш орієнтованими на споживача, контрольованим ним та відповідати сучасному технологічному прогресу.

Близько 68% компаній інтегрували мобільний маркетинг у своїй загальній маркетинговій стратегії у 2018 році. Розуміння цього вже надихнуло значну кількість компаній зробити необхідні кроки для покращення своїх маркетингових стратегій. Бізнесу, який повільно адаптується до вимог реальності, буде важче зростати або навіть підтримувати свою базу споживачів.

Маркетологи та рекламодавці вкладають 51% бюджету у мобільну рекламу. За даними дослідження міжнародної мережі компаній (PwC) зі статистики мобільного маркетингу, навіть 2 роки тому рекламодавці виділяли значну суму річного бюджету саме на мобільну рекламу. Це формування є стійкою зростаючою тенденцією.

При цьому 66% маркетологів підтверджують, що вони використовують шаблони, оптимізовані під мобільні пристрої. Значним компонентом ухвалення мобільно-настроєної маркетингової стратегії є забезпечення привабливості вашого повідомлення на мобільному екрані так само, як і на інших платформах.

Витрати на мобільну рекламу, орієнтовану на місце розташування, зростуть з 12,4 мільярда доларів до 32,4 мільярда доларів у 2021 році. Не дивно, що витрати на рекламу, орієнтовану на місце розташування, є великим шматком пирога витрат. Оцінка темпу зростання понад 160% за 5 років є чітким показником того, що зміни стосуються саме реклами для мобільних пристроїв.

У середньому, понад 40% прибутку провідні організації В2В мають саме за рахунок мобільних пристроїв. Тому врахуйте, що динаміка мобільного користування не обмежена торгівлею B2C. У сегменті В2В маркетингові лідери використовують мобільні пристрої для заохочення споживачів так само часто, як і в будь-якому іншому сегменті. Вони отримують винагороду – швидке ухвалення рішення та клієнтів.

Мобільний маркетинг здатний прискорити час у сегменті В2В на 20%. Швидке рішення про купівлю – одна з найбільших переваг традиційно тривалому процесі продажів в секторі В2В. Дослідження міжнародної компанії BCG показує, що нове покоління споживачів В2В не очікує укладати угоду з продавцем, поки угода не добігає кінця. Цей сегмент є більш оптимальним для мобільного маркетингу.

Використання мобільних пристроїв з метою доступу до інтернету є поширеною тенденцією у світі, і кількість користувачів продовжує зростати. Це відбувається через доступність потужних смартфонів у плані вартості. Зараз користувачам набагато зручніше здійснити покупку онлайн, ніж будь-коли.

Значне зміщення витрат на цифрову рекламу переходить на бік мобільної реклами. Гроші, що надходять у бізнес, є стимулом для великих технологічних новацій, які, у свою чергу, ще більше допомагають розвитку можливостей для отримання прибутку. Однак, маркетологи можуть відкусити шматок цього пирога, якщо вони візьмуть до уваги статистику мобільного маркетингу і нададуть споживачам приємний і незабутній досвід без перешкод.