SEO копірайтинг у рамках постійного процесу розвитку та оптимізації сайту

Без жодного сумніву, найбільш відповідальний етап всього процесу просування сайту – наповнення ресурсу обсягом текстового матеріалу, оптимізованого під конкретні пошукові слова та фрази.

Сьогодні, до речі, конкуренція між сайтами однієї і тієї ж тематики у Глобальній мережі досягла майже свого найвищого значення. Сайти то піднімаються, то втрачають позиції, і ця боротьба відбувається постійно, що створює вкрай сприятливі умови для роботи (і, відповідно, відкриття нових) SEO агенцій і студій, що пропонують як копірайтинг, так і оптимізацію в цілому. Робота спеціалістів SEO технологій полягає в першу чергу у створенні великих обсягів текстового матеріалу, «заточеного» під конкретні ключові слова та в грамотному його розподілі по сторінках, а також забезпеченні його швидкої та надійної оптимізації пошуковими системами .

Очевидно, що складну роботу з оперативного наповнення ресурсів якісним оптимізаційним текстовим матеріалом здатні виконати лише справжні професіонали (копірайтери-самоуки тобто фрілансери за рідкісним винятком просто нездатні створити конкуренцію професіоналам).

Подібна ситуація для розвитку послуг SEO здається вкрай вигідною – так що цілком зрозуміло, чому кількість фахівців зростає в геометричній прогресії. При цьому конкуренція поки що не впливає на зростання цін (тобто не надає ніякої дії, що знижує) всупереч логіці та здоровому глузду.

На тлі загального підйому інтересу бізнесу та держструктур до сфери інформаційних послуг цілком пояснимо помітний приплив капіталу до цієї сфери діяльності. Ті обсяги коштів, що витрачаються зараз на розкрутку та просування сайту, просто незрівнянно більші, ніж ще два-три роки тому. Спостерігається якийсь загальний бум на завоювання позицій компаніями та приватними підприємцями для власних Інтернет ресурсів. Аудиторія Інтернет стає більше з кожним днем. Люди в Росії все більше користуються Всесвітньою мережею для ведення бізнесу, пошуку товарів та послуг.

Цілком справедливо судження про те, що згодом саме через Інтернет буде проводитися до п’ятдесяти відсотків звичайних побутових угод та замовлень. Справді, така можливість надає користувачам безліч переваг – головна з яких – значна економія часу, що за нинішніх космічних швидкостей життя (особливо у найбільших містах) – серйозний аргумент на користь віртуальних гаманців, магазинів тощо.

Природно, що левову частку замовлень одержують і, відповідно, прибутки отримують ті компанії, чиї сайти знаходяться на найвищих позиціях у результатах видачі пошукових систем. Саме ці ресурси потрапляє більшість цільових відвідувачів. Але довгостроковий успіх забезпечений виключно за постійної роботи над сайтом – оптимізації контенту та наповнення сайту новими текстами. Цей процес, як би дорогий він не був, не повинен припинятися, бо конкуренти завжди прагнутимуть зайняти «трон» вигідно розташованого сайту – і вони вже точно припиняти свій розвиток не мають наміру.